♣ Jak na hoodoo?

21. prosince 2009 v 11:14 | Lúmenn |  Poradna a odpovědna
Tento článek vznikl na základě dotazu čtenářů. Svůj dotaz můžete vložit sem a nebo napsat na e-mail Lumennka@centrum.cz. Poradna je zdarma. Další služby, které nabízím najdete tady. Podpořit moje stránky můžete zde.

♣ Otázka: Ahojky Lumenn, oba dva tvé blogy navštěbuju pravidelně a chodím na ně velmi ráda. Teď ale k mému dotazu. Ráda bych věděla, jak ''vyvolat'' duchy Hoodoo (Húdú) nebo jak si od nich něco přát a nějaké podrobnosti o nich. Předem děkuji a budu čekat na tvou odpověď:-) Tragitty ♣

Lúmenn: Tak s tímhle ti neporadím, protože se o tento kult nezajímám. Nejsem si ale jistá nakolik je hoodoo "košer" co se týče vesmírných zákonů, takže bych byla opatrná.
 


Komentáře

1 Lukas Lukas | Web | 21. prosince 2009 v 11:32 | Reagovat

Zdravím. Vyjádřím svůj názor jen k tomu prvnímu bodu od Joe. Visualizace (celková imaginace) je skutečně hodně potřebné procvičovat. Imaginace je jedna z hlavních bodů (a je vyžadována všemi praktickými studenty magie - protože magie je jen jedna). Takže visualizaci (a s tím imaginaci celkově - zvuk, obraz, chuť, hmat) si procvičuj. Myslím to dobře (já totiž nepotřebuju cokoliv komukoliv dokozovat).

2 symbolicalka symbolicalka | 21. prosince 2009 v 11:52 | Reagovat

ahoj,psala jsem ti do poradny a vyhodnotilo mi to komentář jako spam.
Tak jestli by ses na to nepodívala....

3 Alue Alue | E-mail | Web | 22. prosince 2009 v 10:44 | Reagovat

To je zajímavé, hoodoo slyším poprvé a myslela jsem, že je to tvůj překlep v nadpisu a on není :D
To mě překvapuje, jak jsou lidi ehm... jak to říct slušně, když chtějí vyvolávat duchy a myslí si, že jim ti duchové splní dokonce nějaké přání :D

Co se toho anděla týče, dala bych na pocity. Jak ta bytost na člověka působí, to je spolehlivý ukazatel. - Nebo bych mu řekla, že mi Azachiel vadí, tak mu budu prostě říkat jinak, vymyslím mu přezdívku a hotovo. Zajímavé je, že jsem jednu dobu byla v kontaktu s andělem co si říkal Azachel. - Zajímavá ,,náhoda", že? :D

4 Astriel Astriel | 22. prosince 2009 v 14:41 | Reagovat

Takže nejdřív bych chtěla Lúmennce poděkovat - její domněnka byla správná :) 4 podobám se vůbec nebránil, naopak, byl rád, že mi je může ukázat, o každé mi toho s láskou hodně řekl, abych se nebála..A žádná z nich nebyla podezřelá :)

Pro Alue: S tím jménem máš pravdu..Často ho oslovuji prostě jen ,,andílku" a to také vždycky přijde, takže mu to snad určitě nevadí :) Hodně mě zaujalo tvoje setkání s andělem s podobným jménem...nemohla bys napsat nějaké podrobnosti?:)

5 Lukas Lukas | Web | 22. prosince 2009 v 15:53 | Reagovat

[3]: Duchové mohou splnit určitá přání ale když je k tomu umíš přinutit, což umí mágové (samozřejmě pokud ten určitý duch takový konkrétní magický skutek umí). Magie je neomezenou nejvyšší Vědou - to není něco co chci vnucovat, ale skutečnost. Takový je zase můj názor.

6 Lúmenn Lúmenn | Web | 22. prosince 2009 v 19:43 | Reagovat

[5]: duch, jakožto duše zemřelého člověka, nemůže dělat vůbec nic, protože nemá skoro žádnou energii

[3]: woodoo je "černá magie", hoodoo pokud vím pracuje s podobnými zákonitostmi, ale prý to není až tak zlý, ale vážně o tom vím jen málo

7 Lukas Lukas | Web | 22. prosince 2009 v 20:33 | Reagovat

[6]: Nesouhlasím. A ujasni si prosím pojmy DUŠE a DUCH. Duše je astrální tělo (jeden z obalů ducha) a DUCH je mentální tělo (je to to jediné co má vědomí a vůli a tedy je to jediné co je to EGO v lidské bytosti)

8 Selen Selen | 25. prosince 2009 v 13:56 | Reagovat

[7]: a vy máte skutečně velké ego!

9 Bels Revenge Bels Revenge | Web | 25. prosince 2009 v 14:30 | Reagovat

[6]: v hoodoo jde v podstatě o to, nechat se "posednout" vodními duchy. Za to, že jim poskytujete své tělo, získáte kamarády, co pro vás udělají v podstatě cokoliv. Ovšem pak časem už to nejste vy, vaše tělo je jenom útočištěm, ztratíte všechno.... magii hoodoo bych nezkoušela (to jest jen z toho co vím, nevím nakolik jsou mé zdroje spolehlivé, ale co jsem šetla, žádné moc pozitivní názory na to nebyly)

10 Lukas Lukas | Web | 25. prosince 2009 v 14:36 | Reagovat

[8]: To si piš hele (úsměv)...

11 HarlotOvLaVey HarlotOvLaVey | 30. prosince 2009 v 19:05 | Reagovat

Lúmenn, nechci být ošklivá, ale nepiš prosím o něčem, o čem vůbec nic nevíš. Voodoo nejsou nějaké temné čáry, jde prostě o náboženství, směs původních afrických kultů a křesťanských vlivů. Rozhodně není o oživování mrtvol a bodání jehel do panáčků. Voodooisté věří v jednoho boha, uctívají však i jeho služebníky zvané loa a prosí je při rituálech o pomoc, stejně jako křesťané své svaté, ty svoje andílky atd. Loa vždy někoho posedne a promlouvá ke svým žadatelům o pomoc jeho ústy. Rozhodně nejsou zlí, i když jedna ze skupin sluhů, Petro loa, představuje prudší, temnější vášně v člověku. zajímavé je, že hodně voodooistů se považuje za katolíky a při voodoo rituálech se vždy odříkávají i zdrávasy a otčenáše a modlí se ke katolickým svatým.

12 Lúmenn Lúmenn | Web | 30. prosince 2009 v 20:11 | Reagovat

[11]: já vím, co je voodoo, proto je ta černá magie v uvozovkách:) A ani ta černá magie není zlá, jen je sobecká a to voodoo pokud vím je. Vím, že je tam víra v duchy, posedávání bytostmi stejně jako léčení (i ubližování) pomocí té slavné panenky, voodoo je holt jen jedna z odnoží s níž se dá pracovat jak dobře, tak i zle.
Jen bych prosím nepřirovnávala duchy, křesťanské svaté a anděly, je to všechno tak diametrálně odlišné, jak jen může být:)
Ergo - všeho s mírou a černá magie v uvozovkách, už si rozumíme?:)

13 Kachna Kachna | Web | 23. ledna 2010 v 21:15 | Reagovat

Ahoj, moc jsem nepochopila, co je myšleno těmi "4 podobami".

14 Lúmenn Lúmenn | Web | 24. ledna 2010 v 9:48 | Reagovat

[13]: na to by ti mohl odpovědět tento článek: http://poselsvetla.blog.cz/0912/ctyri-podoby :)

15 Fahisha-al-LaVey Fahisha-al-LaVey | 28. ledna 2010 v 19:37 | Reagovat

[12]: Proč by mělo být voodoo sobecké? Při jeho bohoslužbách se vždycky sejde celá rodina, duchy a svaté vzývají společně, jeho kněží a kněžky se nechávají posedávat často např. když je někdo nemocný či má jiné potíže, tak aby si duchy naklonili a ti mu pomohli.. A s tou černou magií fakt opatrně, v původním haitském voodoo se panenky vůbec nevyskytujou, ty vznikly v mizérii neworleanských slumů..
Já tam tedy žádnou velkou odlišnost nevidím, jejich duchové jsou nadpřirozené bytosti, které dlí v nějaké vyšší sféře, a prosí se o pomoc, stejně tak katoličtí svatí u Boha v ráji, i tvoji andělé, ti zas sídlí v astrálu..
A k tomu zlu mě napadá jedna myšlenka: zlo je, když se k někomu nechováme tak, jak si zaslouží..

16 Lúmenn Lúmenn | Web | 28. ledna 2010 v 20:18 | Reagovat

[15]: protože nepracuje v souladu se zákony vesmíru, ale proti nim. Mimochodem bůh není v ráji a tudíž tam nejsou ani svatí - ti jsou obyčejní lidé, z nichž jakýsi obřad udělal modly:) A že andělé stejně jako duchové přírody sídlí v astrálu máš pravdu, ale rozhodně nejsou moji, ale i tvoji a vlastně nás všech a narozdíl od všech bytostí, andělé nemají své vlastní ego a tudíž nesledují žádné cíle. Andělé jsou čistá láska, což o sobě žádná jiná bytost říci nemůže.
Ale nechci se hádat, o woodoo toho vím málo na to, abych mohla soudit a je možné, že většina věcí, co se o něm dá dočíst, jsou jen očerňující dohady. Nevím, proto nesoudím. Stačí ti to takto?:)

17 Fahisha-al-LaVey Fahisha-al-LaVey | 29. ledna 2010 v 19:46 | Reagovat

No né možné, to je pravda :)  (A bez urážky prosím, nechci rýpat, jak můžeš vědět, že pracuje proti zákonům vesmíru, když jak jsi přiznala, o něm nic nevíš :) Napadla mě taková paralela voodoo s gothic.. Popularizace médii, potvoření původní myšlenky, snad mě chápeš. A Bůh není v ráji, ale v nebi, to máš kruciš kruciš pravdu, pardon. Svatí u něj nejsou podle tebe, podle katolíků tam jsou a mohou se za prosté hříšníky přimluvit. Každý člověk má svoji vlastní představu o "nadpřirozenu" a o tom co vzývá. Osobně jsem dospěla k naprostému ateismu, jsme jen souhry chemických reakcí, částice našeho mozku ale vážou energii, která se může uvolňovat a způsobovat nevysvětlitelné jevy, třeba telekinezi nebo vznik "astrálních" bytostí. Jestli existuje přímo astrál nebo jestli jsou mezi námi a vnímáme je jen při určitém stavu vědomí, nevím a pochybuju, že se to někdy dozvím..

18 Lúmenn Lúmenn | Web | 29. ledna 2010 v 20:43 | Reagovat

[17]: teda taková představa mě dost děsí - souhrn chemických reakcí, to mi přijde dost smutný:) No můj pohled je jiný, ale nebudu ho nikomu vnucovat:)

19 Fahisha-al-LaVey Fahisha-al-LaVey | 13. února 2010 v 13:37 | Reagovat

Jo a k hoodoo jsem našla výborný článek s podnětnou diskuzí pod ním, http://darkprincess.blog.cz/1001/lekce-jedna-kdo-se-muze-stat-velkym-stastnym-huduistou

[18]: Mně na tom nepřijde smutnýho nic, vždyť co je potřeba k ch. reakcím? Nejrůznější látky a sloučeniny, z čeho ty jsou? Z hmoty, je v hmotě vázaná energie? Ano, kolik jí je? E=m.c.c (neumím horní index), co to znamená? Hmotnost tělesa krát rychlost světla nadruhou, to je prostě nepředstavitelná spousta, a celá takzvaná magie je prostě o tom umět ji z hmoty (věcí, sebe, Vesmíru) dostat a přesunout někam jinam :)

20 Lúmenn Lúmenn | Web | 13. února 2010 v 18:49 | Reagovat

[19]: tak z tohodle hlediska ten pohled nezní tak smutně, jen mi tam chybí trocha duše, i když někde v tom souhrnu všech vzorců a molekul třeba někde bude:) A za odkaz díky, mrknu na to;)

21 Ohiogazeimasu Ohiogazeimasu | 26. února 2010 v 12:50 | Reagovat

Co se týká Húdú, někteří lidé s ním mají problém.Já osobně jej vřele doporučuju, je to skvělá zkušenost a když s tím začínáte funguje to jako start to magie se vším všudy.Ale někteří lidé s tím mají problém, jde o to že Húdú duchové nejsou, jak by se to řeklo, fungující proti základním zákonům.Oni fungují na principu:,,Dělej to co máš dělat a nedělej to co vybočuje z dráhy,,.Teda nedělej blbosti co jdou proti zákonům.Húdú není tradiční africký Voudon, Voodoo z Haiti ani New Orleánské Hoodoo, tohle je začátek magické cesty, je to určitě zajímavá zkušenost, ale je určená výhradně pro ty co chápou a jdou v souladu s zákonem po dráze která byla vymezena oběhu jejich hvězdy.Ti co se tímto neřídí s tím mohou mít problémy, protože duchové nechápou že vy nepovažujete protivení se zákonu a vybočování z dráhy za prospěšné a pak se vám snaží učit a různými změnami událostí (často odměnami) navrátit na cestu.V úvodním húdú textu se píše že vám duchové obrátí život správným směrem.Fungují jako učitelé a dohlížitelé, ale ti co vyzdvihují špatné zákony, ti jejichž program se protiví realitě se šťastným hoodoo nemohou pracovat.Na internetu je tito osoby často pomlouvají, pro mě jsou húdú duchové sympatičtí.Jako zmíněný problém bylo to že posedávají, to je pravda, ale není to zas takový problém, při posednutí získáte magickou sílu a duchové se při tom snaží pomoci vám, vylepšují vaše osobnostní kvality.Tím jim neplatíte, to je naopak bonus pro vás.

22 Noira Noira | Web | 12. června 2010 v 8:34 | Reagovat

Co se týče hoodoo, a práce s těmito duchy, ty lekce šťastného hoodoo, které se u nás rozšířily, jsou ve skutečnosti součástí daleko rozsáhlejšího magického kurzu, ta kniha se jmenuje Voudon Gnostic Workbook a napsal ji Michael Bertiaux a je to vcelku šílený spis.

Kapitoly o šťastném hoodoo jsou ale dobré a souhlasím s předchozím přispívajícím, že duchové nejsou zlí. Pokud ale chcete vědět, s že se to vlastně pracuje a odkud ty lekce pocházejí, doporučuju tenhle článek http://www.carovnezrcadlo.cz/voodoo/michael-bertiaux-voudon-gnostic-workbook :-)

23 Martin Martin | 14. června 2010 v 12:50 | Reagovat

[22]: A bude někdy někde k dispozici překlad celé té knihy?

24 Pavel J. Pavel J. | 28. července 2010 v 8:38 | Reagovat

[22]:Onen kompletní překlad deseti lekcí šťastného Hoodoo je dostupný na http://www.ulozto.cz/5096276/sila-duchu-michael-bertiaux-hoodoo.pdf

25 Kojot Kojot | E-mail | Web | 23. dubna 2011 v 19:28 | Reagovat

Nový, mnohem kvalitnější, komentovaný překlad deseti lekcí šťastného húdú je dostupný na:
http://www.uloz.to/8680005/sila-duchu-michael-bertiaux-hoodoo-komentovana-ucebnice-stastneho-hudu-novy-preklad-pdf-pdf

26 george george | 5. května 2012 v 11:45 | Reagovat

S hoodoo mám samé dobré zkušenosti. Ze začátku bylo těžké se svěřit do rukou duchum a najít společné tempo. Prostě je pochopit a pak se mi život obrátil k lepšímu. Mám dobrou práci s přátelskými kolegy, takže i přátele, moje neohrabane psaní se zlepšilo a něco mi vydali a mám úžasný vztah. Začalo to dost drasticky. Všechny staré, napůl funkční věci se zhroutily a já se jich nechtěl vzdát. Megery co mě peskovala a záhybala jsem se nechtěl vzdát apod. Náš vztah je teď dokonce lepší.

27 Angelita Angelita | E-mail | 16. července 2012 v 23:36 | Reagovat

Ahoj, mohu vědět po jaké době od svíčkového rituálu jste zaznamenali přítomnost a působení duchů? Je to necelý týden a já nemám pocit že by se se mnou nebo kolem mě něco dělo....díky A.

28 Angakok Angakok | 26. ledna 2013 v 14:46 | Reagovat

[27]: hoodoo funguje hodně dobře, ale někdy to chce trochu snažení a úsilí. Někdy se změny hoodoo dějí v delších časových intervalech, protože duchové potřebují čas k zařízení věcí. Někdy musí počkat na správné okolnosti.  Doporučuju se zeptat Kojota, to je odborník...

29 Popex Popex | 9. srpna 2013 v 22:55 | Reagovat

ANo, hoodoo (húdú ) jsem vyzkoušla a musím říci, že se konečně štěstí obrátilo i na mou stranu.
Doufám, že mě to štěstí neopustí ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama