♣ Jak je to s padlými anděly?

11. dubna 2011 v 5:45 | Lúmenn |  Vaše dotazy na téma "andělé"

Tento článek vznikl na základě dotazu čtenářů. Svůj dotaz můžete vložit sem a nebo napsat na e-mail Lumennka@centrum.cz. Poradna je zdarma. Další služby, které nabízím najdete tady. Podpořit moje stránky můžete zde.

Otázka: Ahoj Lúmenn, zase jednou jsem přemýšlel a chci vědět, jestli správným směrem.
Jde mi o tzv. "padlé anděly". Chápu, že se tě na ně ptá každý (jména a podobně), ale mě zajímá něco jiného: Anděl je světlá bytost tvořená vesmírnou energií. Je tedy nekonečně konstruktivní. Má velmi vysoké vibrace a je naplňěn láskou ke všemu ve vesmíru.
Pokud toto vše platí, jak je potom možné, že by ho napadlo "zradit světlo" a "padnout" (nevím, jak to napsat, aby to neznělo hloupě - proto uvozovky).
Je možné, že správná odpověď zní: Padlý anděl není doopravdy andělem, ale spíše jakýmsi démonem (nebo tomu podobnou astrální havětí) a předně nikdy andělem nebyl z důvodů výše uvedených.
Co si myslíš ty? Díky za odpověď. Kain


Odpověď: Na padlé anděly existuje mnoho názorů a mnoho různých úhlů pohledu, protože mnoho "duchovně smýšlejících" lidí se ani přesně neshodne na definici toho, kdo je to vlastně anděl. Budu-li ale vycházet z toho, co vím já a co za informace od andělů mám já osobně, vysvětlila bych padlé anděly takto.
Jde o to, že andělé nejenom, že jsou bytosti tvořené světlem (= fotony), které jsou naplněné nekonečnou Láskou, ale také jsou to bytosti, které nikdy (narozdíl např. od člověka) nezažily oddělení od prvotní Jednoty. To znamená, že nemají ego, nemají vlastní názor a vše, co činí, dělají přímo v souladu s Vesmírnými zákony, se směřováním událostí od protního bodu, můžeme to nazvat i boží moudrostí. Prostě andělé mají od počátku svůj úkol, chránit dobro a světlo, vysílat lásku a nemají na to vlastní názor. De facto jsou to otroci, sice ve jméně lásky, ale pořád otroci, kteří nemají svou vlastní vůli ani identitu a vše, co konají, konají ve "jménu božím", nikoli ve svém vlastním zájmu. Andělé nemají vlastní touhy, přání, nemají pohlaví ani věk, nemají jména. Lidské chápání andělů jako jednotlivých bytostí je omezené, protože jinak vnímat neumíme. Ale anděl je zároveň u nás a zároveň v Jednotě, je to jakoby malý paprsek jedné velké andělské energie, ale nikoli jediná bytost.
Vzhledem k tomu, že andělé nemají ego, mohou být takoví, jací jsou. Nekonečně láskyplní, milující a obětaví. Ale čas od času se stane, že některý z andělů (neptej se mě ale, jak se to může stát) ego získá. Jeho energie si začnou uvědomovat sami sebe a proběhne proces oddělení od Jednoty. Anděl získá vlastní já, své jméno, své názory, své touhy a taky svobodu v rozhodování, která mu díky absenci ega nebyla dána. V tuto chvíli anděl přestává být andělem, protože podstatou andělské bytosti je to, že nemá ego. Ale čím se stává? Většinou tyto bytosti nazýváme padlými anděly, protože velká část z nich je obrovsky mocná a tuto moc nakonec zneužije ve svůj prospěch, přidají se "na temnou stranu", prostě začnou páchat sobecké skutky, aby ukojili svou touhu po moci. Jsou ale i tací padlí andělé, kteří ačkoli mají ego, nesnaží se násobit svoji moc, ale chtějí žít, žít tak, jako lidé, rozhodovat se, milovat, učit se, konat... Mít emoce, touhy, bolesti i radosti. Většina z těchto bytostí nakonec skončí v reinkarnačním koloběhu v lidských tělech a prožívají hodně emočně vypjaté životy, protože jim stále něco chybí, stále po něčem touží a nevědí po čem - a je to právě to sjednocení s Jednotou, o které přišli a kterého mohou znovunabýt jen velmi obtížně.
 


Komentáře

1 Kather!ne Kather!ne | Web | 11. dubna 2011 v 15:32 | Reagovat

Zajímavý názor... Je ale pravda, že nad padlými anděly jsem nikdy nepřemýšlela... Poskytla jsi mi další námět na přemýšlení :) Díky..

2 Jíťa Jíťa | 11. dubna 2011 v 16:13 | Reagovat

Ahojky,píšeš,že někteří andělé chtějí mít jako my svobodnou vůli a tak se jako my reinkarnují.
Zajímalo by mě,jak je to s vílami,protože jsou trochu jiné než andělé.Myslíš,že i ony se mohou reinkarnovat,aby prožívaly lidské zkušenosti?Díky.

3 Kain Kain | E-mail | 11. dubna 2011 v 16:30 | Reagovat

Moc děkuju za vyčerpávající odpověď :o)

4 Lúmenn Lúmenn | Web | 11. dubna 2011 v 18:26 | Reagovat

[2]: ano, protože jako víla či jiná živlová bytost máš sice částečně svobodnou vůli, ale nikdy nemůlžeš zažít to, co člověk ani jít proti svému určení (např, jako víla vody nikdy nemůžeš "sbalit kufry" a přestěhovat se do sopky). Takže jsou i víly a skřítkové, kteří se reinkarnují do lidských těl

5 Jíťa Jíťa | 11. dubna 2011 v 19:53 | Reagovat

[4]:Děkuji za vysvětlení.Myslela jsem si to.

6 Lady Hestia Lady Hestia | 12. dubna 2011 v 7:40 | Reagovat

Páni teĎ mi asi bude chvíli trvat, než vstřebám ten proud informací...:) každopádně moc pěkný článek

7 Lady Rovena Lady Rovena | E-mail | Web | 12. dubna 2011 v 11:30 | Reagovat

Zajímavý názor ... Lum, myslíš, že lidé byli kdysi na začátku bytí nebo světa nebo Vesmíru ... zkrátka v prvopočátku také andělé?

8 G. G. | 14. dubna 2011 v 12:15 | Reagovat

A mě by zajímalo, jak je to s těmi jmény. :-) Vždyť archandělé atd. jména mají...?

9 Kain Kain | E-mail | 14. dubna 2011 v 18:28 | Reagovat

Ty jména jsme jim dali my - lidé. Andělé je přijali jen proto, abysme je dokázali vnímat po našem...
Říci "Gabriel" je mnohem jednodužší, výstižnější a kratší, než vysvětlovat "ten co vládne vodě, je blízký luně, posel života, smrti i znovuzrození, ...".

10 G. G. | 14. dubna 2011 v 21:13 | Reagovat

Áha, děkuji. ^^

11 jamie jamie | E-mail | 25. listopadu 2011 v 13:24 | Reagovat

padlý anděl....dekuji za krasnou odpoved na zajimavou otazku:-)) dobre se to cte hlavne souhlasim s tim a hlavne lidi kteri byvali andelem maji velice slozite zivoty jakoby si rekli ze co nestihli proste proziji v jeden zivot tito lide na konci sve cesty naberou zkusenosti jako nekdo treba za pet svych zivotu :-) je tezke byt nepoznanym andelem a ze zacatku nevedet proc ostatni to maji tak "jednoduche" a ja tak slozite pak se date na pravou cestu svetla a vse pochopite :-)

12 člověk člověk | 4. srpna 2012 v 15:00 | Reagovat

Nikdo, NIKDO v životě na tomto světě neví a vemůže vědět, jak to opravdu je. A to je velmi důmyslné a krásné, protože bychom nemohli svobodně prožívat své životy. Možná je to všechno úplně jinak a úplně jednoduché. Lidé si vždy pomáhali pohádkami a bájemy, aby si zhmotnili a odůvodnili dobro a zlo, štěstí a utrpení. Věřím, že se to dozvíme, když už to nebudeme moci těm žijícím sdělit.

13 Skygger Skygger | E-mail | 9. září 2012 v 20:01 | Reagovat

Vím, že je to tu zahemžené každým křeťanem, ale snad budu mít svůj názor...
..Musím doopravdy na to co tu autor napsal podotknout, že když se stane někdo tedy tím andělem a ztratí tedy ego a vlastní vyjadřování.. Stane se z něho spíše takoví ten nebeský otrokem, takže se ani nedivím těm padlím andělům, že něco takového vůbec provedli a zdá se mi blíže, že v pekle se mají ti nově padlí andělé mnohem lépe už jen z důvodu, že dostali zpět své ego a nedivil bych se, že po zotročení v neby budou dost naštvaní...
Měl bych tedy v tomto případě otázku.. Kdo je tedy lepší? Nebe, nebo peklo?
Zdá se mi, že peklo, protože tam nemažou své názory, ego, či i tu mírumilovnost.
((Jestli sem někdo napíše, tak mi prosím napište na můj gmail.. Pokud možno i s touto stránkou 1104. děkuji))

14 Hachiko Hachiko | E-mail | 20. listopadu 2012 v 23:15 | Reagovat

Můj názor je takový, že rozdíl mezi nebem a peklem nebo andělem a démonem, není úplně černobílý. Zkrátka nedá se říci, že nebe je vzor všeho dobrého a peklo je zlo samo.
Dále bych ráda doplnila, že podle mých zdrojů, padlým andělům byla dána svobodná vůle přímo vládcem nebes.
Souhlasím však s názorem, že pravdu se nikdo z nás asi nikdy nedozví a to je tom to krásné. :)

15 nikdo nikdo | 4. června 2013 v 0:05 | Reagovat

Podle tohodle popisu mi přejde, že to jsem já. Něco chybí, ale netuším co. Miluji všechny a všechno. Méně než milovat nedokážu, což je docela strašný. Pak nemám mít zmatek v tom, jestli to je prostě jen další člověk, kterého z celého svého porozdávaného srdce miluju, nebo někdo víc.

16 DiLLeRdE DiLLeRdE | E-mail | 17. srpna 2013 v 4:13 | Reagovat

Ahoj velice zajímave také mám pocit že sem anděl na zemi nevím proč taky miluju vše živé i neživé ale dřív sem neměl víru a myslel sem negativně a negativni energie se mi vracela tudiš se mi děli všechny špatné věci co sem si přál pak sem spadl na dno a poznál světlo byl sem očištěn a moje duše spasena cítil sem to tak jako bych dostal druhou šanci a ten pocit byl nevysvětlitelný krásny a najednou jako by všechna ta špatná energie odešla a odté doby přemýšlim uplně jinak a prosil bych o váš názor na toto: bůh stvořil dábla (satana) takže podle mě to zlo není černe a dobro bíle jako v bibli ale šedé že je dobro i zlo tady na zemi v jednom. ale nechápu to že když ste hodní tak ostatni lidi se vás snaži zničit.

17 DiLLeRdE DiLLeRdE | E-mail | 17. srpna 2013 v 4:19 | Reagovat

podle mě jsou to prostě anděle co přez nás mluví a taky nás přez lidské bytosti učí zkušenostem. jinak nevím jak to vysvětlit :)

18 Tori Tori | 10. září 2013 v 20:33 | Reagovat

Já teda nevím, myslím, že nějakou tu svou vůli přece jen mají, Nejsou to nástroje, jsou to boží poslové. Tedy, alespoň můj anděl, když s ním komunikuji, působí spíše jako svobodomyslná bytost, která miluje ty, kterým dokáže pomoci.

19 další padlej :-) další padlej :-) | E-mail | 9. dubna 2015 v 19:46 | Reagovat

Komentáře jsou tu velmi zajímavé. Jsem taky padlý anděl. Ano je pravda, že mi padlý andělé si vybíráme těžší životy. Ano, celý život cítím, že jsem jiný než ostatní.

20 Fallen Angels Fallen Angels | 14. února 2016 v 21:08 | Reagovat

Nad padlými anděli přemýšlím až moc a přečetla jsem spousty knih ohledně tohoto tématu a možná teď budu vypadat jak blázen, ale měla bych jednu otázku. Nebo v podstatě dvě může se stát člověk někdy padlým andělem? Přece jenom kdyby naše duše byla odvedena do nebe stali bychom se anděli a také mohli spadnout. Jen mě to zajímá já si to takhle pouze myslím, ale například upíři se také můžou jak to říct rozrůstat takže může padlý anděl přeměnit člověka také v padlého anděla nebo tak nějak? Strašně moc by mě to zajímalo děkuju za odpověď

21 Fallen Angels Fallen Angels | 15. února 2016 v 17:13 | Reagovat

[19]: Čím cítíš, že jsi jiný než ostatní?

22 Lúmenn Lúmenn | Web | 15. února 2016 v 17:50 | Reagovat

[20]: andělé mají úplně jinou podstatu duše než člověk (viz článek) a rozhodně být padlým andělem není něco, o co by člověk, resp. bytost měla stát:)

23 Marten264 Marten264 | E-mail | 20. září 2016 v 11:28 | Reagovat

Podstata všech duší je stejná. Liší se svým osudem - cestou života.
Jsou andělé bez vlastního těla a pak jsou takoví kteří se rozhodnou procházet cestu s vlastním hmotným tělem.
Zranitelní jsou všichni. Ti s vlastními těli více. Obě možnosti mají své klady a zápory. Každý anděl který v nějaké události padne má vždy možnost jít cestou vzestupu.
Po pádu se dostává do takové společnosti, která ho "sestřelila" v rámci svých možností se učí novým znalostem a podle svých přání a možností se připravuje na následný vzestup.

24 black lotus black lotus | 2. května 2017 v 20:23 | Reagovat

[21]: padlí jsou ti, co žili u Boha vedeni jeho vůlí...avšak někdo zasel semínko pochybnosti do myslí andělů o jeho dobrotivosti. I Bůj ji mdal možnost výběru - tedy dal jim svobodnou vůli - to však začalo boj, který trvá dodnes. Je to sice metafora pro ty co to nezažili....bohužel se to deje naprosto realně tady na Zemi...ta síla co vás srazí na zem je děsivá .) svobodná vůle je však poklad - žijte!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama